eatmore

Just another WordPress.com weblog

單車妹 March 11, 2010

Filed under: My life — Gary MJ Wong @ 12:47 pm

近來唔知做咩個個都踩單車.

事源係兩年前, 我屋企有兩架單車, 之前我都會踩下咁, 有時會踩去果時都未做車主既DICKY屋企附近到兜兩野就算, 最叻果次同同事由屋企踩去天水圍再去到小欖, 哇, 之前無波轉架D車, 踩到腳都斷, 之後兩架車都無故失蹤…….

而家攝影車隊都好多人架, 有亞開, DICKY, 明仔, 達哥, ALVIN, 包爺, TERRIA……等等我唔熟識既影友, 攝影車隊都係摺車細輪多, 得亞開同達達有ROADBIKE咋.  但我地咁耐都無試過齊人去影相踩車囉, 同埋我連一個固定女車友都無哇!!!!!  咩世界呀又話女多男少?  我覺得成個世界都係男人就真呀!!!

 

Leave a Reply

